قیمت میز پینگ پنگ آپارتمانی والدنر کلاسیک

قیمت میز پینگ پنگ آپارتمانی والدنر کلاسیک

قیمت میز پینگ پنگ آپارتمانی والدنر کلاسیک

ورزش پینگ پنگ یا به عبارتی تنیس روی میز یکی از ورزش هایی است که در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد و علاقه مندان به این ورزش هر روز بیشتر نیز می شوند چرا که این ورزش علاوه بر اینکه تحرک بالا ایجاد می کند در هر مکانی نیز می توانیم این ورزش را انجام دهیم و هیچ محدودیتی ندارد و همچنین نیاز به افراد زیادی نیز نیست در واقع شما با داشتن یک رقیب و یک میز پینگ پنگ و یک توپ مخصوص و دوتا راکت می توانید این بازی را شروع کنید و از آن لذت ببرید.

این در حالی است که بتوانید یک میز پینگ پنگ آپارتمانی والدنر کلاسیک تهیه کنید که قیمت این میزها با توجه به کیفیت آنها بسیار مناسب است و شما اگر جزو آن دسته افرادی هستید که می خواهید وسایل ورزشی باکیفیت داشته باشید حتما این نوع میز را برای آپارتمان و باشگاه تان انتخاب کنید چرا که با توجه به ویژگی های متفاوت آن با قیمتی بی نظیر نیز به فروش می رسد.

قیمت میز پینگ پنگ آپارتمانی والدنر کلاسیک

تغییرات قیمت میز پینگ پنگ در سال جدید

تغییرات قیمت میز پینگ پنگ در سال جدید میز پینگ پنگ از جمله وسایلی است که برای تولیدش نیاز به مواد اولیه ای داریم که باید آن مواد را از کشورهای دیگر وارد کنیم بنابراین در چند سال اخیر به دلیل تورم و افزایش نرخ ارز قیمت میز پینگ پنگ نیز دستخوش تغییراتی بوده است به طوری که قیمت میز پینگ پنگ آپارتمانی دست دوم نسبت به میزهای نو بسیار مناسب تر بوده است و عموما افراد سعی می کنند تا حد امکان میز پینگ پنگ دست دوم با کیفیت را برای بازی بخرند.

به طور کلی تغییرات قیمت میز پینگ پنگ به عوامل مختلفی دیگری نیز بستگی دارد که عبارتند از:

  • کیفیت میزهای پینگ پنگ نسبت به تولیدات قبلی خیلی بهتر شده اند و میز پینگ پنگ ارزان معمولا کیفیت بالایی ندارند.
  • جنس میزها نیز متفاوت است مثلا ما یک میز پینگ پنگ داریم که جنسی بی کیفیت دارد و قیمت آن نیز ارزان است اما میزهایی نیز امروزه تولید می شوند که چنان جنس مرغوبی دارند که طول عمرشان زیاد است.
  • سایز میزهای پینگ پنگ ممکن است بر حسب مکانی که از آنها استفاده می کنیم متفاوت باشد مثلا برخی میزهای در ابعاد کوچک تری برای محیط های بسته مناسب هستند مثل میز پینگ پنگ خانگی و برخی میزها نیز با ابعادی بزرگ تر برای مسابقات کاربرد دارند مانند میز پینگ پنگ المپیک.

تاثیر جنس میز پینگ پنگ بر قیمت

پینگ پنگ یکی از رشته های ورزشی است که هر فردی با چند بار تمرین می تواند این ورزش را انجام دهد به شرطی که یک میز پینگ پنگ جنس خوب داشته باشد و شما زمانی می توانید یک میز خوب بخرید که با ویژگی ها آن آشنا باشید که عبارتند:

  • یک میز پینگ پنگ عالی و باکیفیت میزی است که ضخامت صفحه آن ۱۲ الی ۲۵ میلی متر باشد که هرچه ضخامت این میز ها بیشتر باشد نشان دهنده کیفیت بیشتر است و هرچه ضخامت آن کمتر باشد کیفیت پایین میز تنیس را نشان می دهد و ممکن است میزهایی که ضخامت شان کمتر است استحکام زیادی نداشته باشد و توپ تنیس به خوبی روی آنها بالا نرود.
  • میز پینگ پنگ باید بر اساس فضای مورد نظرتان را انتخاب شود چرا که برخی از این میزها مناسب فضای باز هستند و برخی دیگر مناسب فضای بسته هستند.
  • سعی کنید اگر هنوز در این رشته مبتدی هستید میز تنیس گران قیمت را نخرید و برای تان جنس و ابعاد مهم باشد.
  • رنگ همه میزهای پینگ پنگ آبی یا سبز با خط های سفید است ولی جنس آنها که مهمترین ویژگی میزهای پینگ پنگ است با هم فرق می‌کند و معمولاً این میزها از جنس هایی مانند نئوپان و ام دی اف و فیبر ساخته می شوند که در این بین جنس ام دی اف بهترین جنس برای میز پینگ پنگ است.
  • میز پینگ پنگ مورد نظرتان باید تحت نظر استانداردهای روز باشد در واقع کیفیت بالایی داشته باشد و همچنین از طرف فدراسیون ITTF مجوز داشته باشد.

به طور کلی زمان که می خواهید میز باکیفیت تنیس بخرید باید تمام ابعاد آن را در نظر بگیرید و جنس صفحه ی میز و نوع توپ و جنس راکت و حتی چرخ های میز را مورد بررسی قرار دهید چرا که هر اندازه این جنس ها کیفیت بالایی داشته باشند و از مرغوب ترین مواد ساخته شده باشند به طبع قیمت میز نیز بالاتر می‌رود در مقابل هستند شرکت هایی که میزهای تنیس بی کیفیت تولید می‌کنند و سعی می کنند آنها را به قیمتی ارزان در بازار به فروش برسانند که شما با خریدن این میزها فقط در طول چند مدت کوتاه می توانید از آنها استفاده کنید چرا که زود دچار شکستگی می‌شوند و شما باید هزینه ی دو برابر کنید‌.

دلایل افزایش قیمت میز پینگ پنگ شیشه ای

دلایل افزایش قیمت میز پینگ پنگ  شیشه ای امروز رشته ورزشی پینگ پنگ چنان طرفدار دارد که باعث شده اکثر تولید کنندگان میزهای پینگ پنگ این میزها را در انواع و جنس های مختلفی تولید کنند که یکی از آنها میز پینگ پنگ شیشه‌ای است میزی که از لحاظ ظاهری مانند میز های معمولی پینگ پنگ هستند اما صفحه ی میز آنها از شیشه های نشکن است و میزان فروش این نوع میزها نیز از سایر میزهای دیگر بیشتر است چرا که هم کیفیت بالایی دارند و هم در فضاهای باز می شود از این میزها استفاده کرد.

البته در نگاه اول شاید اکثر خریداران فکر کنند میزهای پینگ پنگ شیشه ای چون از شیشه ساخته شده اند زود می شکنند و از حساسیت زیادی برخوردار هستند اما بهتر است قبل از هر چیزی با ویژگی‌های این میزها آشنا شوید:

  • صفحه میز پینگ پنگ شیشه ای از جنس شیشه ی نشکن است و از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند.
  • پایه های این میزها از فلز محکم و مقاوم تهیه شده اند.
  • کل چهارچوب و بدنه میز پینگ پنگ شیشه از فلز ضد زنگ است که همین عامل باعث می شود بتوانیم در اکثر فضاهای باز و بسته از این میزها استفاده کنیم.
  • همچنین تور و چرخ های این میز نیز ضد زنگ هستند.

بنابراین میز های پینگ پنگ شیشه ای نیز مانند هر محصول دیگری به خاطر داشتن شرایطی دچار افزایش قیمت می شود که علت اصلی این افزایش قیمت در میز پینگ پنگ شیشه‌ای عبارت است:

  • کیفیت حرف اول را در افزایش قیمت هر کالایی می زند و میزهای پینگ پنگ شیشه ای نیز از این امر مستثنی نیستند.
  • تولید این میزها بسیار زمان بر است و از تولید تا مصرف هزینه‌های زیادی را در بر دارند.
  • همچنین حمل و نقل این میزها نیز بسیار حساس است و حتماً باید از کادر مجرب در حمل و نقل استفاده کنیم.
  • در ساخت میزهای پینگ پنگ شیشه ای از بهترین مواد در ساخت شیشه ی میز استفاده می شود و همچنین میزان موادی هم که در میز به کار می رود بسیار زیاد است و همین عامل خود به تنهایی باعث می شود هم افزایش قیمت پیدا کند و هم سنگین تر شوند.
  • افزایش نرخ ارز نیز از طرف دیگر باعث افزایش قیمت میز پینگ پنگ شیشه ای می شود.

لیست قیمت انواع میز پینگ پنگ در ایران

در گذشته میز پینگ پنگ فقط اختصاص به مکان‌های خاصی داشتند مثل باشگاه ها و حتی معدود افرادی می توانستند از میز پینگ پنگ در فضای خانه استفاده کنند بنابراین بسیاری از افراد امکان این را نداشتند که برای تفریح هم این ورزش انجام دهند اما امروزه با توجه به پیشرفت و توسعه صنعت انواع میز پینگ پنگ تولید شده اند که هر کدام کیفیت و قیمت متفاوتی دارند که انواع آن عبارتند از:

میزهای فضای داخلی

این میزها مخصوص فضای داخلی مانند خانه ها هستند و ساخت و تولید این میزها به گونه ای است که اگر در معرض دمای بیرون و آفتاب قرار بگیرند دچار تاب و شکستگی می شوند و باید دوباره هزینه کنید.

میزهای فضای باز

ویژگی بارز این میزها که باعث می شود در فضای باز از آنها استفاده کنیم جنس آنها است که معمولاً از جنس شیشه و گالوانیزه و استیل و چوب ساخته شده اند و ضد آب و رطوبت هستند.

میزهای بدون پایه

این میزها مختص مکان هایی هستند که فضای زیادی ندارند و این میزها پایه ندارد و فقط یک صفحه میز است با تور و توپ که روی زمین قرار می‌گیرد و افراد بازی می کنند.

میزهای کوچک پینگ پنگ

همان طور که از اسم آن مشخص است این میزها دارای پایه‌هایی هستند که می شود آنها را تنظیم کنیم و ارتفاع از سطح زمین را کم و زیاد کنیم و بهترین انتخاب برای کودکان است چرا که این میزها از حد معمولی نیز کوچک تر هستند و در هر محیطی می شود از آنها استفاده کنیم.

به طور کلی قیمت هر کدام از این میزها بسته به نوع و کیفیت آنها متغیر است و معمولا میزهایی که کیفیت بیشتری دارند از قیمت بالاتری نیز برخوردار هستند.

قیمت بهترین میز پینگ پنگ ضد آب

قیمت بهترین میز پینگ پنگ ضد آب همانطور که می دانید میزهای پینگ پنگ انواع مختلفی دارد و تنها برخی از آنها ویژگی ضد آب بودن را دارند و بهترین میز پینگ پنگ ضد آب میزی است که در برخورد با آب و رطوبت هیچ تغییری نکند و این میزها برای مناطق ایران که دارای آب و هوای خاصی هستند بسیار مناسب است و در بخش‌های مختلف مثل مدارس و کانون و حتی شهربازی ها می توانند به راحتی از این میزها استفاده کنند.

در واقع یکی از خاص ترین میزهای تولید شده در جهان میز پینگ پنگ ضد آب است که ویژگی بارز این میزها و میز پینگ پنگ پارکی عبارت است از:

  • چارچوب و بدنه مقاومی دارند.
  • چرخ های استفاده شده در این میزها از نوع درجه یک است.
  • خط کشی روی میز ها بر اساس استاندارد است.
  • ابعاد و وزن استانداری دارند.
  • ضخامت صفحه ی این میزها بسیار مناسب تعبیه شده است.

در واقع همین ویژگی ها باعث شده است که بهترین میزها با قیمتی بسیار مناسب به دست مشتریان برسد و حتی نوع جنس پایه ها به گونه ای است که اصلا دچار پوسیدگی نمی شوند و شما خیلی راحت می توانید این نوع میزها را با کیفیتی عالی و قیمتی ارزان خریداری کنید.

قیمت عمده میز پینگ پنگ تاشو

یکی از ورزش هایی که در دنیا طرفدار زیادی دارد ورزش پینگ پنگ است که به آن تنیس روی میز نیز می‌گویند و خیلی راحت می توانیم این ورزش را هم در خانه و هم در بیرون خانه و در انواع فضاها انجام دهیم چرا که امروزه مشکلات اصلی بیشتر خانه ها این است که فضای زیادی ندارند و بهترین میزی که می توان برای خانه استفاده کرد میز پینگ پنگ تاشو است که خصوصیات زیر را دارند:

  • قابلیت جمع شدن دارند و زمانی که بازی تنیس را انجام دادیم می توانیم آن را جمع کنیم و فضا را آزاد کنیم .
  • معمولاً این میزها در طرح ها و جنس ها و رنگ های متفاوتی تولید می شوند و بهترین انتخاب برای مکان های کوچک است.
  • وزن سبکی دارند و موقع جمع شدن نیز نیاز نیست که فشار زیادی به آنها وارد کنید.
  • همچنین بعد جمع شدن این میزها ارتفاع آنها نیز کمتر می‌شود و به راحتی می توان آنها را در زیر تخت قرار دهیم بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنند.

به طور کلی قیمت عمده میز پینگ پنگ تاشو بسیار مناسب تر است تکی آن است چرا که هزینه ها کمتر محاسبه می شوند و عمدتا میزهای تاشو به دلیل کیفیت بالایی که دارند به قیمت مناسبی نیز به فروش می رسند.

قیمت میز پینگ پنگ آپارتمانی دست دوم

قیمت میز پینگ پنگ آپارتمانی دست دوم میزهای پینگ پنگ خانگی معمولا در قیمت های متنوعی به فروش می رسند و برخی از آنها قیمت بسیار زیادی دارند و هر فردی شاید نتواند به راحتی آن را بخرد بنابراین بهترین گزینه گرفتن میز پینگ پنگ دست دوم است چرا که هم کیفیت بالایی دارند و هم قیمت آنها نیز بسیار مناسب تر است و از طرفی ورزش کردن در خانه چون برای تفریح است نیازمند استفاده از وسایل نو و خیلی گران نیست و خیلی راحت می توانید با دستگاه های دست دوم نیز ورزش کنید.

به طور کلی اگر قصد خرید میزهای پینگ پنگ را دارید بهتر است از روش غیرحضوری اقدام کنید چرا که در این روش با وارد شدن به سایت های معتبر و فعال می توانید از انواع میزها دیدن کنید و همچنین قیمت ها را مقایسه کنید و میزی را که مد نظرتان است را انتخاب کنید تا در اسرع وقت به دستتان برسد،در واقع مجموعه سایت ما یکی از سایت های معتبر در زمینه ی فروش میزهای پینگ پنگ نو و دسته دوم است همچنین این سایت در قبال میزهایی که به فروش می رساند گارانتی نیز تحویل می دهند تا اگر میز فروشی دچار شکستگی یا مشکل شد تحت شرایط گارانتی تعویض یا تعمیر کنند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارتباط با مدیر فروش:


مهندس علی شعبانی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با مدیر فروش:


مهندس علی شعبانی

جستجو در سایت


دسته بندی

آخرین مقالات


برچسب ها


انواع ایرهاکی انواع فوتبال دستی انواع میز بیلیارد انواع میز پینگ پنگ ایرهاکی ارزان بازار فوتبال دستی بهترین فوتبال دستی بهترین میز بیلیارد بهترین میز پینگ پنگ تولید فوتبال دستی تولید میز بیلیارد تولید میز پینگ پنگ تولیدی ایرهاکی تولیدی فوتبال دستی تولیدی میز پینگ پنگ خرید ایرهاکی خرید فوتبال دستی خرید فوتبال دستی ارزان خرید فوتبال دستی تاشو خرید فوتبال دستی حرفه ای خرید میز بیلیارد خرید میز پینگ پنگ خرید میز پینگ پنگ ارزان شرکت فوتبال دستی فروش ایرهاکی فروش فوتبال دستی فروش میز بیلیارد فروش میز پینگ پنگ فروشگاه فوتبال دستی فوتبال دستی ارزان فوتبال دستی ارزان قیمت قیمت ایرهاکی قیمت خرید فوتبال دستی قیمت خرید میز پینگ پنگ قیمت فوتبال دستی قیمت فوتبال دستی ارزان قیمت فوتبال دستی حرفه ای قیمت میز بیلیارد قیمت میز پینگ پنگ قیمت میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ تاشو لیست قیمت فوتبال دستی میز پینگ پنگ ارزان میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ باشگاهی

آخرین پروژه ها


قیمت ایرهاکی دست دوم در بازار فروش تهران
فروشگاه فوتبال دستی منیریه با تنوع بالای محصولات و قیمت های ارزان
بزرگترین کارخانه تولیدی فوتبال دستی خانگی کجاست؟
شرکت وارد کننده لوازم ورزشی حرفه ای در ایران
قیمت فوتبال دستی بزرگ در بازار داخلی
ثبت سفارش میز بیلیارد تاشو درجه یک
ارائه میز پینگ پنگ آپارتمانی با قیمت مناسب
فروش عمده میز بیلیارد مینی
ارزان ترین قیمت میز پینگ پنگ برای خانه | لیست قیمت
فروش فوتبال دستی دست دوم ارزان قیمت از چند روش انجام می شود؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی

آخرین مقالات


برچسب ها


انواع ایرهاکی انواع فوتبال دستی انواع میز بیلیارد انواع میز پینگ پنگ ایرهاکی ارزان بازار فوتبال دستی بهترین فوتبال دستی بهترین میز بیلیارد بهترین میز پینگ پنگ تولید فوتبال دستی تولید میز بیلیارد تولید میز پینگ پنگ تولیدی ایرهاکی تولیدی فوتبال دستی تولیدی میز پینگ پنگ خرید ایرهاکی خرید فوتبال دستی خرید فوتبال دستی ارزان خرید فوتبال دستی تاشو خرید فوتبال دستی حرفه ای خرید میز بیلیارد خرید میز پینگ پنگ خرید میز پینگ پنگ ارزان شرکت فوتبال دستی فروش ایرهاکی فروش فوتبال دستی فروش میز بیلیارد فروش میز پینگ پنگ فروشگاه فوتبال دستی فوتبال دستی ارزان فوتبال دستی ارزان قیمت قیمت ایرهاکی قیمت خرید فوتبال دستی قیمت خرید میز پینگ پنگ قیمت فوتبال دستی قیمت فوتبال دستی ارزان قیمت فوتبال دستی حرفه ای قیمت میز بیلیارد قیمت میز پینگ پنگ قیمت میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ تاشو لیست قیمت فوتبال دستی میز پینگ پنگ ارزان میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ باشگاهی

آخرین پروژه ها


قیمت ایرهاکی دست دوم در بازار فروش تهران
فروشگاه فوتبال دستی منیریه با تنوع بالای محصولات و قیمت های ارزان
بزرگترین کارخانه تولیدی فوتبال دستی خانگی کجاست؟
شرکت وارد کننده لوازم ورزشی حرفه ای در ایران
قیمت فوتبال دستی بزرگ در بازار داخلی
ثبت سفارش میز بیلیارد تاشو درجه یک
ارائه میز پینگ پنگ آپارتمانی با قیمت مناسب
فروش عمده میز بیلیارد مینی
ارزان ترین قیمت میز پینگ پنگ برای خانه | لیست قیمت
فروش فوتبال دستی دست دوم ارزان قیمت از چند روش انجام می شود؟