عرضه کننده هنگام عرضه میز پینگ پنگ نئوپان با ارائه و توزیع برترین جنس و باکیفیت ترین نوع آن علاوه بر تأثیر و نقش مثبت و پررنگ در حفظ مشتریان قبلی خود، موفق به جلب توجه و جذب رضایت مشتریان جدید به خرید شده و به این ترتیب بازار فروش محصولش از رونق و پیشرفت بسیار زیادی برخوردار گشته و سیر صعودی را طی خواهد کرد. توزیع کننده برای رسیدن به اهداف مد نظر خویش نظیر کسب رضایت مشتریان، فروش بیشتر و… خدمات ارزندهای را به آنها ارائه می دهد.
میز پینگ پنگ نئوپان حرفه ای نسبت به نوع مبتدی آن دارای تفاوت هایی می باشد. در این مبحث قصد بررسی تفاوت ها را داریم.
فروش میز پینگ پنگ نئوپان در تعداد عمده، فروشنده در صد و میزان تخفیف بیشتری را نسبت به خرید این وسیله به صورت تکی در نظر می گیرد، به این ترتیب در خرید عمده میز نئوپان پینگ پنگ قیمت استثنایی و مناسب تر است. هر دو طرف در این روش از معامله از سود بیشتری نسبت به خرید جزیی آن برخوردار می شوند.
عرضه کننده هنگام خرید جنس نئوپان میر پینگ پنگ توسط مشتریان در رابطه با اهدافشان از خرید این وسیله باکیفیت سوالاتی را جویا میشود و همچنین به کسب اطلاعاتی از آنها می پردازد، سپس با توجه به اطلاعات و پاسخ های به دست آمده، مشتریان را در مسیر رسیدن به اهدافشان از خرید این جنس از محصول کمک می کند و سبب موفقیت این وسیله درجه یک در بازار عرضه می شود. جذب بیشتر مشتریان با این مهارت عرضه آن، از نتایج مثبت کسب اطلاعات و پرسش پاسخ ها است.
از نیازهای اصلی و مهم مشتریان هنگام انتخاب میز جدید پینگ پنگ، توجه کردن بر کیفیت آن است. یکی از انواع خواسته های مهم مشتریان هنگامی برآورده می شود که سطح کیفی، جنس نئوپان آن بی نظیر و درجه یک باشد. خواسته ها برای خریداران معمولاً متفاوت است و تنها خواسته ای که همه آنها هنگام خرید این جنس از میز خواهانش هستند، دارا بودن کیفیت به همراه قیمت مناسب است.