خرید میز پینگ پنگ حرفه ای از معتبرترین فروشگاه

خرید میز پینگ پنگ حرفه ای از معتبرترین فروشگاه

خرید میز پینگ پنگ حرفه ای از معتبرترین فروشگاه

خرید میز پینگ پنگ حرفه ای از طریق بزرگترین شرکت تولیدی برای تمامی مشتریان و خریداران خارجی امکان پذیر شده است. برای خرید میز پینگ پنگ حرفه ای از معتبرترین فروشگاه ها می‌توانید اقدام کنید، اما در نظر داشته باشید که برای تهیه این محصول و سایر محصولات با کیفیت ابتدا باید به برند کالا توجه کرده و نسبت به نیاز و بودجه خود، بهترین نوع را خریداری کنید. فروشگاه های اینترنتی نیز می توانند یکی از بهترین گزینه ها برای خرید باشند.

خرید میز پینگ پنگ حرفه ای از معتبرترین فروشگاه

نکات طلایی برای خرید میز پینگ پنگ حرفه ای

نکات طلایی برای خرید میز پینگ پنگ حرفه ای ساده‌ترین۹ راه برای تشخیص حرفه ای بودن میز تنیس روی میز ضخامت بالای صفحه‌ی آن است. ضخامت میز‌های پینگ پنگ اکثرا بین ۱۲ تا ۲۵ میلی‌متر خواهد بود و هرچه صفحه‌ی آن ضخیم‌تر باشد، کیفیت بهتر است و بالعکس هرچه ضخامت کمتر باشد، کیفیت پایین‌تر است.

شما باید از خرید میزهایی با صفحه‌ی بسیار نازک (مثلاً ۱۲ میلی‌متر) خودداری کنید؛ زیرا توپ خیلی‌خوب روی آن‌ها نمی‌پرد. به علاوه، این نوع میزها استحکام کافی را ندارند و به راحتی آسیب می‌بینند. خرید میز پینگ پنگ با ضخامت متوسط (۱۶ تا ۱۹ میلی‌متر) گزینه‌ی خوبی‌ست. مثلا میز تنیس روی میز ویکتاس ۱۸ با قطر ۱۸ میلی‌متر برای تمرین با یک دستگاه توپ‌انداز کاملا مناسب خواهد بود.

از طرفی، میزهای پینگ پنگ با صفحه‌ی ضخیم (۲۲ تا ۲۵ میلی‌متر) قطعاً میز پینگ پنگ حرفه ای هستند و جزء بهترین‌ها و البته گران‌ترین‌‌ها محسوب می‌شوند. اگر شما یک بازیکن آماتور هستید، احتمالاً نمی‌توانید تفاوت زیادی بین میزهای ۲۲ و ۲۵ میلی‌متر تشخیص دهید؛ چرا که کیفیت میز تنیس روی میز ۲۲ میلی‌متر فوق‌العاده است و مدل ۲۵ میلی‌متر فقط کمی بهتر از آن است. در حال حاضر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین میز پینگ پنگ می‌فروشند؛ ولی چون باید مبلغ قابل توجهی را برای میز تنیس روی میز پرداخت کنید، حتما حواستان به جزئیات محصول باشد و اطلاعات دقیقی از آن فروشگاه دریافت کنید.

همچنین اگر تخفیف خوب و ارسال رایگان را در کنار خرید میز پینگ پنگ می‌خواهید، حتما باید فروشگاه‌های زیادی را بررسی کنید. امروزه فروشگاه‌های لوازم ورزشی اینترنتی، به دلیل اطلاعات کاملی که در اختیار خریدار قرار می‌دهند و معمولا تخفیفات خوبی که روی محصولات خود دارند، جای فروشگاه‌های حضوری را گرفته‌اند.

میزهای پینگ پنگ استاندارد در ابعادی به طول ۲۷۴ و عرض ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع ۷۶ سانتی از کف زمین ساخته می شوند. میزها با خط سفیدی به عرض ۳ میلی متر از قسمت وسط میز به دو منطقه بازی تقسیم می شود و نت (تور شبکه ای) وسط میز به ارتفاع ۱۵/۲۵ بر روی خط قرار داده می شود. در دور تا دور لبه میز خط های سفیدی به عرض ۲ سانتی متر نیز نصب می شوند. قطر ضخامت میز های استاندارد پینگ پنگ مخصوص مسابقات حرفه ای و جهانی بین ۲۵ الی ۳۰ میلی متر است اما در اندازه های دیگر مانند ۱۲ ، ۱۶ ، ۱۹ ، ۲۲ و ۲۵ میلی متر نیز ساخته می شوند که در بازارهای ورزشی به قیمت های متفاوتی عرضه می شوند.

قطر ضخامت بکار رفته شده در ساخت میزهای پینگ پنگ در قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود. قسمت سطح روی میز از مواد ساخته می شود که در هنگام بازی قابلیت بازگرداندن توپ را دارا باشد. چنانچه یک توپ استاندارد پینگ پنگ را از ارتفاع ۳۰ سانتی متری بر روی میز رها کنیم پس از اصابت با میز برگشت توپ باید ۲۲ سانتی متر باشد البته این مقدار ارتفاع بازگشت به استاندارد بودن توپ نیز بستگی خواهد داشت.

بررسی کیفیت میز پینگ پنگ حرفه ای برای خرید

بررسی کیفیت میز پینگ پنگ حرفه ای برای خرید میزهای پینگ پنگ شاید از نظر شکل همه شبیه به یکدیگر باشند اما از نظر استاندارد، جنس بکار رفته در ساخت میز یکسان نیستند. قسمت سطح رویه میزهای پینگ پنگ از جنس فیبر، نئوپان و یا ام در اف MDF ساخته می شوند که میزهای ساخته شده از فیبر از کیفیت بالاتری برخوردارند. میزهای حرفه ای مخصوص مسابقات جهانی پینگ پنگ از نوع درجه A هستند که مجوز این درجه را فدراسیون جهانی پینگ پنگ پس از کارشناسی مورد تائید قرار می دهند. معمولا میزهای مخصوص مسابقات جهانی از چوب و یا مشتقات آن ساخته می شود. رنگ های بکار رفته در میزهای پینگ پنگ که از طرف فدراسیون جهانی این ورزش مورد تائید قرار گرفته رنگ های سیز تیره و آبی هستند.

نیازی به گفتن نیست، کیفیت خوب به معنای قابی محکم در طول استفاده های زیاد است، مخصوصا اگر قصد دارید ورزش حرفه ای دارید. میزهای ثابت و غیرقابل تاشو، قابی پایدارتر از میزهای تاشو را فراهم می کنند. با این حال، عیب اصلی آنها این است که باید تمام وقت باز باشند. برخی از میزهای پینگ پنگ ارزان از قاب های سبکِ چوبی ساخته شده اند، اما بیشتر میزها دارای قاب فولادی ضد زنگ با مقاومت بالا هستند. اینها وزن سنگین تری دارند که برای استفاده های زیاد مناسب است.

بهترین برندها معمولا اروپایی هستند. این میزها توسط تکنولوژی برش لیزری و ماشین آلات مدرن صنعتی ساخته می شوند. تولید کنندگان اروپایی از مواد با کیفیت به نام Fiberboard یا فیبرهای چوبی فشرده استفاده می کنند که ساختاری بسيار متراکم و سخت دارد. رنگ مورد استفاده در کارخانه های اروپایی از بالاترین کیفیت برخوردار است که باعث می شود توپ بر روی سطح بهتر حرکت کند. لازم است بدانید هر میز اروپایی تحت استاندار امنیتی EN 14468-1 قرار دارد. میزهای آسیایی توسط دست ساخته می شوند. چوب MDF به خوبی Fiberboard که در میزهای اروپایی از آن ساخته می شوند، نیستند.این میزها را می توان به راحتی از نظر ظاهری تشخیص داد. به نظر ما، مزیت اصلی میزهای آسیایی در قیمت آنها است که عامل مهمی در خرید میز پینگ پنگ به حساب می آید.

روشی برای خرید ارزان تر میز پینگ پنگ ساده

روشی برای خرید ارزان تر میز پینگ پنگ ساده روش خرید اینترنتی میز پینگ پنگ تاشو در ایران یکی از روش های بسیار خاص و عام پسند می باشد. در این روش خریدار میز پینگ پنگ تاشو خانگی و حرفه ای در ایران به سادگی نمونه های تولیدی را مشاهده کرده و پس از دریافت قیمت های روز و همچنین اطلاعات فنی میز ها، نمونه های مورد نیاز خود را ثبت سفارش کرده و خریداری می نمایند.

وجود ۴ ، ۶ و یا ۸ چرخ با رنگ های خاص و کیفیت بسیار زیاد، این مدل از میز های پینگ پنگ را از سایر مدل ها متمایز می کند. این نمونه از میز های پینگ پنگ به سادگی جمع شده و در کناری قرار می گیرند. همچنین حمل و نقل این نمونه از میز های تنیس در محیط های خانه یا باشگاه بسیار ساده می باشد.

ارزان ترین میز پینگ پنگ تاشو بیشتر برای خریدارانی طراحی شده که بودجه محدود تری را برای خرید این محصول اختصاص داده اند. این کار می تواند قدرت انتخاب را در سراسر شهر های ایران و بین مصرف کنندگان حرفه ای و نیمه حرفه ای افزایش دهد. در این باره باید با مربیان حرفه ای پینگ پنگ و یا مدیران فروش ما مشاوره داشت.

خرید میز پینگ پنگ تاشو از فروشگاه میز پینگ پنگ می تواند یکی از ساده ترین مسیر های موجود برای خریداران باشد. اما تنوع موجود در فروشگاه ها به نسبت ارتباط مستقیم خریداران با تولید کننده این محصول بسیار کمتر است. در این خصوص همیشه از طریق فروشگاه ها با تولیدی های میز پینگ پنگ ارتباط برقرار کنید و جدید ترین کاتالوگ محصولات را از مدیران فروش این شرکت تهیه کنید. در این روش شما می توانید به سادگی نمونه های بسیار ساده و جذابی از این محصولات را با قیمت های ویژه ای تهیه کنید.

خرید اینترنتی میز پینگ پنگ هشت چرخ ارزان

خرید اینترنتی میز پینگ پنگ هشت چرخ ارزان شرکت های تولیدی بسیاری به عنوان بزرگترین فروشنده میز پینگ پنگ هشت چرخ ارزان قیمت در بازار ایران شرایطی را برای مشتریان تک و عمده فراهم کرده تا همگی بتوانند به سادگی میز مورد نیاز خود را خریداری کنند. این دسته از مشتریان می توانند در ارتباط با این شرکت و دریافت کاتالوگ های مخصوص میز های ورزشی، بهترین کار های تولید شده را با قیمت های مناسب خریداری نمایند. از طرفی این شرکت امکان عرضه میز پینگ پنگ به قیمت عمده را برای تمامی مشتریان تک و عمده خود فراهم کرده است که با این کار دسترسی مشتریان به ارزان ترین نمونه های میز پینگ پنگ در بازار ایران امکان پذیر شده است.

معتبر ترین مرکز فروش میز پینگ پنگ حرفه ای در ایران

شاید بتوان بزرگترین شرکت تولید کننده انواع میز پینگ پنگ ساده و حرفه ای را در ایران به عنوان اصلی ترین مرکز خرید و فروش این محصول در نظر داشت. این شرکت می تواند حجم زیادی از نیاز های مشتریان را به صورت عمده و جزئی پاسخ دهد. زمانی که خریداران به دنبال تهیه بهترین مدل های میز پینگ پنگ حرفه ای در ایران می باشند می توانند به سادگی از خدمات این شرکت تولیدی استفاده کنند. در این مسیر شرکت سیناراد اسپرت امکان عرضه عمده و تک انواع میز پینگ پنگ حرفه ای را برای مشتریان ایجاد کرده است. در این مسیر تمامی مشتریان می توانند از خدمات زیر نیز برخوردار شوند:

امکان سفارشی سازی میز پینگ پنگ حرفه ای

یکی از جدید ترین و به روز ترین امکان های ارائه شده از سوی بزرگترین شرکت های تولید کننده میز پینگ پنگ در سراسر جهان، امکان سفارشی سازی این میز ها می باشد که شرکت سیناراد اسپرت برای تمامی مشتریان خود ایجاد کرده است. در این بخش شما می توانید در رنگ، ابعاد، تجهیزات و حتی ضخامت ورق های میز پینگ پنگ دخیل باشید و تغییراتی را که نیاز دارید اعمال نمائید.

در این خصوص می توانید میز شخصی سازی شده خود را در سریع ترین زمان ممکن سفارش داده و تحویل بگیرید.

امکان تولید میز پینگ پنگ برای ارگان ها و مراکز دولتی و خصوصی

در این فصل از خدمات شرکت سیناراد اسپرت، این مجموعه توانسته است بهترین مدل های میز پینگ پنگ باشگاهی و خانگی را برای تمامی ارگان ها و مراکز دولتی و خصوصی تولید و عرضه کند. این کار باعث شده تا این مراکز بتوانند بهترین مدل های موجود از انواع میز پینگ پنگ درجه یک را در اختیار داشته باشند و بهترین خرید را از این محصول انجام دهند. در بخش خرید عمده این کالا می توانید طرح های دلخواهی را در اختیار داشته باشید.

با تمام مواردی که گفته شده می توانید به سادگی بهترین مدل های میز پینگ پنگ حرفه ای را از طریق بزرگترین شرکت تولیدی این محصول در کشور تهیه کنید. با ما در تماس باشید و بودجه و شرایط محیطی خود را اعلام کرده و بهترین مدل میز تنیس را خریداری کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارتباط با مدیر فروش:


مهندس علی شعبانی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با مدیر فروش:


مهندس علی شعبانی

جستجو در سایت


دسته بندی

آخرین مقالات


برچسب ها


انواع ایرهاکی انواع فوتبال دستی انواع میز بیلیارد انواع میز پینگ پنگ ایرهاکی ارزان بازار فوتبال دستی بهترین فوتبال دستی بهترین میز بیلیارد بهترین میز پینگ پنگ تولید فوتبال دستی تولید میز بیلیارد تولید میز پینگ پنگ تولیدی ایرهاکی تولیدی فوتبال دستی تولیدی میز پینگ پنگ خرید ایرهاکی خرید فوتبال دستی خرید فوتبال دستی ارزان خرید فوتبال دستی تاشو خرید فوتبال دستی حرفه ای خرید میز بیلیارد خرید میز پینگ پنگ خرید میز پینگ پنگ ارزان شرکت فوتبال دستی فروش ایرهاکی فروش فوتبال دستی فروش میز بیلیارد فروش میز پینگ پنگ فروشگاه فوتبال دستی فوتبال دستی ارزان فوتبال دستی ارزان قیمت قیمت ایرهاکی قیمت خرید فوتبال دستی قیمت خرید میز پینگ پنگ قیمت فوتبال دستی قیمت فوتبال دستی ارزان قیمت فوتبال دستی حرفه ای قیمت میز بیلیارد قیمت میز پینگ پنگ قیمت میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ تاشو لیست قیمت فوتبال دستی میز پینگ پنگ ارزان میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ باشگاهی

آخرین پروژه ها


قیمت ایرهاکی دست دوم در بازار فروش تهران
فروشگاه فوتبال دستی منیریه با تنوع بالای محصولات و قیمت های ارزان
بزرگترین کارخانه تولیدی فوتبال دستی خانگی کجاست؟
شرکت وارد کننده لوازم ورزشی حرفه ای در ایران
قیمت فوتبال دستی بزرگ در بازار داخلی
ثبت سفارش میز بیلیارد تاشو درجه یک
ارائه میز پینگ پنگ آپارتمانی با قیمت مناسب
فروش عمده میز بیلیارد مینی
ارزان ترین قیمت میز پینگ پنگ برای خانه | لیست قیمت
فروش فوتبال دستی دست دوم ارزان قیمت از چند روش انجام می شود؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی

آخرین مقالات


برچسب ها


انواع ایرهاکی انواع فوتبال دستی انواع میز بیلیارد انواع میز پینگ پنگ ایرهاکی ارزان بازار فوتبال دستی بهترین فوتبال دستی بهترین میز بیلیارد بهترین میز پینگ پنگ تولید فوتبال دستی تولید میز بیلیارد تولید میز پینگ پنگ تولیدی ایرهاکی تولیدی فوتبال دستی تولیدی میز پینگ پنگ خرید ایرهاکی خرید فوتبال دستی خرید فوتبال دستی ارزان خرید فوتبال دستی تاشو خرید فوتبال دستی حرفه ای خرید میز بیلیارد خرید میز پینگ پنگ خرید میز پینگ پنگ ارزان شرکت فوتبال دستی فروش ایرهاکی فروش فوتبال دستی فروش میز بیلیارد فروش میز پینگ پنگ فروشگاه فوتبال دستی فوتبال دستی ارزان فوتبال دستی ارزان قیمت قیمت ایرهاکی قیمت خرید فوتبال دستی قیمت خرید میز پینگ پنگ قیمت فوتبال دستی قیمت فوتبال دستی ارزان قیمت فوتبال دستی حرفه ای قیمت میز بیلیارد قیمت میز پینگ پنگ قیمت میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ تاشو لیست قیمت فوتبال دستی میز پینگ پنگ ارزان میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ باشگاهی

آخرین پروژه ها


قیمت ایرهاکی دست دوم در بازار فروش تهران
فروشگاه فوتبال دستی منیریه با تنوع بالای محصولات و قیمت های ارزان
بزرگترین کارخانه تولیدی فوتبال دستی خانگی کجاست؟
شرکت وارد کننده لوازم ورزشی حرفه ای در ایران
قیمت فوتبال دستی بزرگ در بازار داخلی
ثبت سفارش میز بیلیارد تاشو درجه یک
ارائه میز پینگ پنگ آپارتمانی با قیمت مناسب
فروش عمده میز بیلیارد مینی
ارزان ترین قیمت میز پینگ پنگ برای خانه | لیست قیمت
فروش فوتبال دستی دست دوم ارزان قیمت از چند روش انجام می شود؟