خرید میز پینگ پنگ ثابت عمده ارزان قیمت

خرید میز پینگ پنگ ثابت عمده ارزان قیمت

خرید میز پینگ پنگ ثابت عمده ارزان قیمت

فروشنده میز پینگ پنگ ثابت در بازار های روز ایران به عنوان مرکزی برای عرضه این محصول باعث شده تا تمامی خریداران بتوانند به سادگی نمونه های درجه یکی از این کالا را در اختیار داشته باشند. در این خصوص معتبر ترین شرکت تولید کننده انواع میز پینگ پنگ در سراسر ایران توانسته است نمونه های درجه یکی از این کالا را برای خریداران به همراه داشته باشد. در این راستا این شرکت تولیدی بازرگانی می تواند به سادگی نمونه های ویژه ای را برای خریداران عرضه نماید.

خرید میز پینگ پنگ ثابت عمده ارزان قیمت

راهنمای خرید میز پینگ پنگ درجه یک

راهنمای خرید میز پینگ پنگ درجه یک ساده‌ترین راه برای تشخیص حرفه ای بودن میز تنیس روی میز ضخامت بالای صفحه‌ی آن است. ضخامت میز‌های پینگ پنگ اکثرا بین 12 تا 25 میلی‌متر خواهد بود و هرچه صفحه‌ی آن ضخیم‌تر باشد، کیفیت بهتر است و بالعکس هرچه ضخامت کمتر باشد، کیفیت پایین‌تر است. شما باید از خرید میزهایی با صفحه‌ی بسیار نازک (مثلاً 12 میلی‌متر) خودداری کنید؛ زیرا توپ خیلی‌خوب روی آن‌ها نمی‌پرد. به علاوه، این نوع میزها استحکام کافی را ندارند و به راحتی آسیب می‌بینند.

خرید میز پینگ پنگ با ضخامت متوسط (16 تا 19 میلی‌متر) گزینه‌ی خوبی‌ست. مثلا میز تنیس روی میز ویکتاس 18 با قطر 18 میلی‌متر برای تمرین با یک دستگاه توپ‌انداز کاملا مناسب خواهد بود. از طرفی، میزهای پینگ پنگ با صفحه‌ی ضخیم (22 تا 25 میلی‌متر) قطعاً میز پینگ پنگ حرفه ای هستند و جزء بهترین‌ها و البته گران‌ترین‌‌ها محسوب می‌شوند. اگر شما یک بازیکن آماتور هستید، احتمالاً نمی‌توانید تفاوت زیادی بین میزهای 22 و 25 میلی‌متر تشخیص دهید؛ چرا که کیفیت میز تنیس روی میز 22 میلی‌متر فوق‌العاده است و مدل 25 میلی‌متر فقط کمی بهتر از آن است.

فاکتورهای مهم خرید بهترین میز پینگ پنگ خانگی

فاکتورهای مهم خرید بهترین میز پینگ پنگ خانگی می‌دانید که در خرید هر محصولی، برند آن مهم است و کیفیت‌ آن محصول به برندی که از آن خرید می‌کنید نیز بستگی دارد. در زمینه تولید میز پینگ پنگ خانگی و حرفه‌ای نیز تعدادی تولیدکننده‌ی بسیار خوب وجود دارد. طبق تجربیات ما در طول سال‌ها فروش میز پینگ پنگ و طبق نظرات مربیان بزرگ این رشته برندهایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، جزء بهترین برندهای میز پینگ پنگ هستند و اکثر میز‌های این مارک‌ها کیفیت خوبی دارند.

نکته بعدی که بیشتر برای علاقه مندان به خرید میز پینگ پنگ مخصوص کودکان یا همان میزهای مینی مربوط می شود، توجه به قابلیت تنظیم پایه ها است. در حقیقت چنانچه میز شما از پایه هایی تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار باشد، شما به راحتی می توانید اندازه میزتان را تغییر و به بلندی دلخواهتان برسانید. قابلیت جمع شدن: با توجه به ابعاد میزهای پینگ پنگ، بهتر است میز انتخابی شما دارای حالت ثابت نباشد و بتوان در صورت عدم انجام بازی بر روی آن، میز را جمع کرده و در گوشه از فضای باشگاه و یا خانه شخصی خود قرار دهید.

ناگفته نماند میزهای پینگ پنگ دارای دو مدل ۴ چرخ و یا ۸ چرخ هستند که در دسته اول جمع کردن آنان کمی باعث اِشغال فضا خواهد شد و در دسته دوم، کار شما به مراتب راحت تر می باشد. جنس رویه میز: جنس رویه میز پینگ پنگ نیز از دیگر مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید. امروزه از جنس نئوپان، MDF و همچنین فیبر برای ساخت میزهای بازی پینگ پنگ استفاده می کنند که البته بهتر است از چنین میزهایی با این جنس تنها در فضاهای بسته و به دور از نور خورشید و گرمای بالای آن استفاده کرد؛ زیرا در اثر گذر زمان سبب ایجاد برآمدگی بر روی صفحه میز خواهد شد.

لازم به ذکر است چنانچه علاقه مند به استفاده از میز پینگ پنگ در محیطی بدون سقف و باز را کرده اید، حتما از میزهایی استفاده کنید که صفحه آنان از جنس شیشه و یا متریالی ساخته شده باشد که در برابر تابش نور خورشید مقاوم و ضدآب باشد. داشتن ضامن قفل صفحه: این مورد نیز می تواند در خرید یک میز پینگ پنگ مناسب بسیار کارآمد و مهم تلقی شود! این نوع ضامن باعث ثابت بودن صفحه میز مخصوص بازی شما می شود و شما می توانید با اطمینان به این موضوع، نهایت دقت خود را برای انجام یک بازی لذت بخش بر روی این وسیله ورزشی متمرکز نمایید.

عوامل خیلی زیادی می توانند بر روی قیمت میز پینگ پنگ تاثیر گذار ظاهر شوند که مهمترین آن ها اندازه و جنس این نوع از میزها می باشد. با این حال، بهتر است شما قبل از توجه به قیمت این دسته از میزهای بازی بیشتر به فکر تناسب آن با نوع محیط کاربری که قصد استفاده از آن را کرده اید؛ نمایید و خیلی ذهنتان را درگیر مبلغی که باید برای خرید میز پینگ پنگ پرداخت نمایید، نکنید. میز‌های فضای داخل، در فضاهایی مانند خانه نگهداری می‌شوند و نباید در معرض نور مستقیم خورشید و دما قرار گیرند و گرنه سطح میز پینگ پنگ از حالت استاندارد خارج شده و اصطلاحا تاب بر می‌دارد و ممکن است قسمت‌های میز جدا شوند.

از ویژگی این میز‌ها سبک بودن آن‌ها نسبت به میز‌های فضای باز می‌باشد. پس بهتر است از این میز تنیس در فضای آزاد استفاده نکنید چون هنگام وزش باد ممکن است حرکت کند. این نوع میز‌ها برای فضاهای کوچک مناسب هستند و چون حجم کوچکی از فضا را اشغال می‌کنند، روی هر سطحی قرار می‎گیرند. تهیه این نوع میز برای کودکان و یا افراد مبتدی مناسب خواهد بود. این میز پینگ پنگ شامل صفحه‌ای بدون پایه و همراه توری کوچک در وسط میز می‌باشد. میز پینگ پنگ بدون پایه نوعی از میز‌های پینگ پنگ است که از اندازه معمول و استاندارد میز‌های پینگ پنگ کوچکتر هستند.

این امر باعث می‌شود سرعت بازی تنیس در آن بیشتر شود. پایه های این میز پینگ پنگ قابل تنظیم می‌باشد. به گونه‌ای که هم برای کودکان و هم بزرگسالان قابل تغییر هستند. چرخدار بودن از ویژگی میز پینگ پنگ به شمار می‎آید که در طراحی و ساخت میز پینگ پنگ باید رعایت شود. مزیت میز‌های چرخدار حمل و جابجایی آسان آن‌ها می‌باشد. وزن این میز‌ها به خاطر ضخامت پایه‌ها نسبت به سایز میز پینگ پنگ‌ها بیشتر می‌باشد. طراحی پایه این نوع میز به گونه‌ای است که آن‎ها هنگام جمع شدن درون یکدیگر قرار می‌گیرند که باعث می‌شود فضای کمی را اشغال کنند.

سعی نمایید برای خرید میز پینگ پنگ، مدل های تاشو چرخ دار آن را انتخاب کنید زیرا حتی اگر فضای مناسب جهت استفاده آن را نیز داشته باشید باز هم تاشو چرخ دار به جهت حمل و نقل و جمع شدن در موقعی که بلا استفاده است بسیار مفید می باشد. در خرید میز پینگ پنگ حتماً به مکانیزم خوب بدنه آن دقت بفرمایید منظور از مکانیزم خوب، یعنی در حالت جمع شو علاوه بر اینکه میز زیبایی قابل قبولی داشته باشد پروفیل های آن در مکان مناسبی وصل شده باشند که در حالت جمع شو فضایی را اشغال نکنند و در حالت بازشو و آماده به کار، بهترین کارایی را ارائه دهد.

میز پینگ پنگ باید دارای ته پایه قابل تنظیم باشد تا بتوان میز را در حالت آماده به کار تراز و تنظیم نمود. میز های تاشو قابلیت بازی تک نفره را داشته و صفحه رویی میز بایستی خط کشی شده باشد تا قابلیت بازی چهار نفره را نیز دارا باشند. میز پینگ پنگ های با ورق بالاتر از ۱۶ میلی متر بایستی در حالت ایستاده جمع شو، دارای ضامن باشند تا در موقع جابجابی تعادل خود را حفظ کنند.

نحو سفارش و خرید میز پینگ پنگ پایه ثابت

نحو سفارش و خرید میز پینگ پنگ پایه ثابت در حال حاضر فروشگاه‌های حضوری و آنلاین میز پینگ پنگ می‌فروشند؛ ولی چون باید مبلغ قابل توجهی را برای میز تنیس روی میز پرداخت کنید، حتما حواستان به جزئیات محصول باشد و اطلاعات دقیقی از آن فروشگاه دریافت کنید. همچنین اگر تخفیف خوب را در کنار خرید میز پینگ پنگ می‌خواهید، حتما باید فروشگاه‌های زیادی را بررسی کنید. امروزه فروشگاه‌های لوازم ورزشی اینترنتی، به دلیل اطلاعات کاملی که در اختیار خریدار قرار می‌دهند و تخفیفات خوبی که روی محصولات خود دارند، جای فروشگاه‌های حضوری را گرفته‌اند.

اولین نکته ای که بایستی به هنگام خرید وسایل ورزشی و خصوصا خرید میز پینگ پنگ به آن توجه داشته باشید، انتخاب نوع آن است. میزهای پینگ پنگ امروزه از تنوع بالایی برخوردار هستند و خرید یک کدام از آن ها تنها بسته به مکان و سطح بازی شما دارد؛ این نوع از وسایل ورزشی دارای نوع خانگی، مسابقاتی،‌ بدون پایه، مخصوص معلولان، مناسب کودکان و … می باشد که بایستی با دیدی کاملا باز به سراغ خرید یک مدل از آنان بروید.

خرید میز پینگ پنگ خانگی زیر قیمت بازار

خرید میز پینگ پنگ خانگی زیر قیمت بازار شما می‌توانید یک میز تنیس روی میز بسیار ارزان با ابعاد بزرگ را با قیمت 2 تا 6 میلیون تومان بخرید؛ ولی باید از خرید این میزها خودداری کنید؛ زیرا قطعا ضخامت صفحه‌ی میز نازک است و کیفیت پایینی دارد. قیمت میز پینگ پنگ حرفه ای و باکیفیت (22 تا 25 میلی‌متر) که اکثرا در مسابقات استفاده می‌شوند، در حدود 7 تا 20 میلیون تومان خواهد بود. این میزها برای بازی پینگ پنگ حرفه‌ای عالی هستند و مدت زیادی دوام خواهند آورد؛ اما واضح است که گران‌ترند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارتباط با مدیر فروش:


مهندس علی شعبانی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ارتباط با مدیر فروش:


مهندس علی شعبانی

جستجو در سایت


دسته بندی

آخرین مقالات


برچسب ها


انواع ایرهاکی انواع فوتبال دستی انواع میز بیلیارد انواع میز پینگ پنگ ایرهاکی ارزان بازار فوتبال دستی بهترین فوتبال دستی بهترین میز بیلیارد بهترین میز پینگ پنگ تولید فوتبال دستی تولید میز بیلیارد تولید میز پینگ پنگ تولیدی ایرهاکی تولیدی فوتبال دستی تولیدی میز پینگ پنگ خرید ایرهاکی خرید فوتبال دستی خرید فوتبال دستی ارزان خرید فوتبال دستی تاشو خرید فوتبال دستی حرفه ای خرید میز بیلیارد خرید میز پینگ پنگ خرید میز پینگ پنگ ارزان شرکت فوتبال دستی فروش ایرهاکی فروش فوتبال دستی فروش میز بیلیارد فروش میز پینگ پنگ فروشگاه فوتبال دستی فوتبال دستی ارزان فوتبال دستی ارزان قیمت قیمت ایرهاکی قیمت خرید فوتبال دستی قیمت خرید میز پینگ پنگ قیمت فوتبال دستی قیمت فوتبال دستی ارزان قیمت فوتبال دستی حرفه ای قیمت میز بیلیارد قیمت میز پینگ پنگ قیمت میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ تاشو لیست قیمت فوتبال دستی میز پینگ پنگ ارزان میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ باشگاهی

آخرین پروژه ها


قیمت ایرهاکی دست دوم در بازار فروش تهران
فروشگاه فوتبال دستی منیریه با تنوع بالای محصولات و قیمت های ارزان
بزرگترین کارخانه تولیدی فوتبال دستی خانگی کجاست؟
شرکت وارد کننده لوازم ورزشی حرفه ای در ایران
قیمت فوتبال دستی بزرگ در بازار داخلی
ثبت سفارش میز بیلیارد تاشو درجه یک
ارائه میز پینگ پنگ آپارتمانی با قیمت مناسب
فروش عمده میز بیلیارد مینی
ارزان ترین قیمت میز پینگ پنگ برای خانه | لیست قیمت
فروش فوتبال دستی دست دوم ارزان قیمت از چند روش انجام می شود؟
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت


دسته بندی

آخرین مقالات


برچسب ها


انواع ایرهاکی انواع فوتبال دستی انواع میز بیلیارد انواع میز پینگ پنگ ایرهاکی ارزان بازار فوتبال دستی بهترین فوتبال دستی بهترین میز بیلیارد بهترین میز پینگ پنگ تولید فوتبال دستی تولید میز بیلیارد تولید میز پینگ پنگ تولیدی ایرهاکی تولیدی فوتبال دستی تولیدی میز پینگ پنگ خرید ایرهاکی خرید فوتبال دستی خرید فوتبال دستی ارزان خرید فوتبال دستی تاشو خرید فوتبال دستی حرفه ای خرید میز بیلیارد خرید میز پینگ پنگ خرید میز پینگ پنگ ارزان شرکت فوتبال دستی فروش ایرهاکی فروش فوتبال دستی فروش میز بیلیارد فروش میز پینگ پنگ فروشگاه فوتبال دستی فوتبال دستی ارزان فوتبال دستی ارزان قیمت قیمت ایرهاکی قیمت خرید فوتبال دستی قیمت خرید میز پینگ پنگ قیمت فوتبال دستی قیمت فوتبال دستی ارزان قیمت فوتبال دستی حرفه ای قیمت میز بیلیارد قیمت میز پینگ پنگ قیمت میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ تاشو لیست قیمت فوتبال دستی میز پینگ پنگ ارزان میز پینگ پنگ ارزان قیمت میز پینگ پنگ باشگاهی

آخرین پروژه ها


قیمت ایرهاکی دست دوم در بازار فروش تهران
فروشگاه فوتبال دستی منیریه با تنوع بالای محصولات و قیمت های ارزان
بزرگترین کارخانه تولیدی فوتبال دستی خانگی کجاست؟
شرکت وارد کننده لوازم ورزشی حرفه ای در ایران
قیمت فوتبال دستی بزرگ در بازار داخلی
ثبت سفارش میز بیلیارد تاشو درجه یک
ارائه میز پینگ پنگ آپارتمانی با قیمت مناسب
فروش عمده میز بیلیارد مینی
ارزان ترین قیمت میز پینگ پنگ برای خانه | لیست قیمت
فروش فوتبال دستی دست دوم ارزان قیمت از چند روش انجام می شود؟